Η παρακμή του Ελληνισμού ως συνέπεια της θεοκρατούμενης Ελλάδας - Ναύαρχος Αντωνιάδης


Mοιραστείτε το:


Ο Βυζαντινός Μεσαίωνας επιβιώνει ακμαιότατος στη σύγχρονη Ελλαδα. Βυζαντινή τελετή μεσα στο Ελληνικό Κοινοβούλιο με ιερείς, κεριά, λιβάνια, κατάνυξη και ψαλμωδίες κατά την θρησκευτική ορκωμοσία των νέων μελών.



Του Ναυάρχου Αντωνίου Αντωνιάδη

Στα θέματα της θρησκείας το Ελληνικό Σύνταγμα, συγκρινόμενο με τα περισσότερα Ευρωπαϊκά αλλά και το Αμερικανικό, μοιάζει μεσαιωνικό κείμενο. Είναι το μοναδικό Σύνταγμα, το προοίμιο του οποίου αναφέρεται σε θρησκευτικά σύμβολα. Συνακόλουθα είμαστε η μόνη χώρα του Δυτικού Κόσμου, που έχουμε συνυφάνει δημόσιες τελετές, εθνικές επετείους και πάσης φύσεως πολιτισμικές, πολιτικές και κοινωνικές εκδηλώσεις με θρησκευτικές επετείους και λειτουργίες.

Είμαστε από τις τελευταίες Ευρωπαϊκές χώρες, που καθιερώσαμε τον πολιτικό γάμο, απαλείψαμε το θρήσκευμα από τις ταυτότητες, διδάσκουμε Θρησκευτικά στα σχολεία, θα καθιερώσουμε επί τέλους την αποτέφρωση των νεκρών και πολλά άλλα, τα οποία, συνδυαζόμενα με την τελευταία θέση που κατέχουμε στην Παιδεία, την Βιομηχανία, την Έρευνα, την Τεχνολογία και το κατά κεφαλήν εισόδημα, μπορούν να σε βυθίσουν σε βαθειά μελαγχολία για την κατάντια μας. Υπάρχει όμως φως, έστω κι αν αυτό δεν είναι ακόμη πλήρως ορατό στην Ελλάδα.

Η ευημερία των μη θρησκευόμενων κοινωνιών

Σύμφωνα με την United Nations Human Development Report του 2005 οι χώρες Νορβηγία, Αυστραλία, Καναδάς, Σουηδία, Ελβετία, Βέλγιο, Ιαπωνία, Ολλανδία, Δανία και Ηνωμένο Βασίλειο συγκαταλέγονται ανάμεσα στις λιγώτερο θρησκευόμενες κοινωνίες παγκοσμίως. Συγχρόνως είναι και οι υγιέστερες από πλευράς μορφώσεως, κατά κεφαλήν εισοδήματος, βρεφικής θνησιμότητας, κοινωνικής ανάπτυξης και προσδόκιμου ζωής. Αντίθετα τις πενήντα τελευταίες θέσεις της ίδιας αναφοράς και με βάση τα ίδια κριτήρια καταλαμβάνουν βαθύτατα θρησκευόμενα κράτη.

Αποτυπώνοντας νοερά τα αποτελέσματα αυτής της αναφοράς σε μία υδρόγειο, με λίγη φαντασία μπορεί κάποιος να οραματιστεί την χρονολογική μετατόπιση του σκοταδιστικού πέπλου δια μέσου των αιώνων. Με χαρά θα διαπιστώσει, ότι η Γνώση, η Επιστήμη, η Διαφώτιση και ο Ορθολογισμός, σαν μετεωρολογικό μέτωπο καλοκαιρίας, αργά μεν αλλά σταθερά, κινούνται και εκτοπίζουν την άγνοια, τον αναλφαβητισμό, τις προκαταλήψεις και τον σκοταδισμό από τις διάφορες ηπείρους.

Αν όμως είναι Έλληνας, θα λυπηθεί. Θα λυπηθεί πολύ, γιατί θα διαπιστώσει, ότι στην χώρα του, στην οποία κάποτε υπήρχε μόνο λαμπρό φως, τώρα υπάρχει ένα αχνό γκρι πέπλο. Θα δει ακόμα την κάποτε πνευματικά πρωτοπόρο πατρίδα του, όχι μόνο να έχει χάσει αυτήν την πρωτοπορία, αλλά και να βρίσκεται κάτω από το μέσον της αναπτυξιακής λίστας, αφήνοντας ένα, κατά τα φαινόμενα, δύσκολα αναπληρούμενο κενό.

Το απύθμενο χάος μεταξύ Ελληνισμού-Χριστιανισμού.


Το κεφάλαιο αυτό θα ήταν ατελές, αν δεν αναφερόταν και στον υπεύθυνο της έκπτωσης, που περιγράψαμε, του Ελληνικού Πνεύματος. Για μένα είναι υπεράνω πάσης αμφιβολίας, ότι η ευθύνη ανήκει εξ ολοκλήρου στο σχετικά σύγχρονο μόρφωμα της αποκαλούμενης ελληνοχριστιανικής ιδεολογίας. Ελληνισμός και Χριστιανισμός είναι τόσο αντίθετες και αντιφατικές ιδεολογίες, που απορεί κανείς με το θράσος της έστω και λεκτικής προσπάθειας, για να συνυφανθούν αυτές οι τόσο αντικρουόμενες –ιδεολογικά, πνευματικά και ιστορικά– έννοιες.

Πως είναι δυνατόν σήμερα ο μέσος Έλληνας να έχει αποδεχτεί με τέτοια ευπιστία και αδιαφορία την διαστρέβλωση της Ιστορίας, ώστε να φτάνει στο σημείο να απαρνείται την ίδια του την πνευματική καταγωγή και προέλευση;

Σε όλες τις θεοκρατούμενες κοινωνίες παγκοσμίως παρατηρείται αφ’ ενός μεγάλη διαφθορά κι αφ’ ετέρου υστέρηση παντού (Οικονομία, Υγεία, Παιδεία, ανάπτυξη κ.λπ.). Τα ίδια φαινόμενα παρατηρούνται και στην βυζαντινοκρατούμενη χώρα μας, η οποία πρωτεύει στην Ευρώπη στη θεοκρατία, αλλά και στη διαφθορά επίσης, ενώ παρουσιάζει τους χειρότερους δείκτες σε όλους τους τομείς.

Νομίζω, ότι δεν απαιτείται ιδιαίτερη ιστοριοδιφική ικανότητα, για να διακρίνει κάποιος, ότι ο Ελληνισμός και ο Χριστιανισμός διαφέρουν ριζικά και ως τρόπος σκέψης και ως τρόπος ζωής. Όλοι μας διδαχτήκαμε, έστω και αποστεωμένα, αρχαία Ελληνική Ιστορία και έπρεπε να γνωρίζουμε, ότι οι πρόγονοί μας είχαν μίαν έμφυτη πνευματική ροπή στην Φιλοσοφία, τον Ορθολογισμό και τον Φιλελευθερισμό. Δεν δεχόντουσαν τίποτα «εξ αποκαλύψεως» και για τα πάντα αναζητούσαν την λογική εξήγηση. Στο διαμετρικά αντίθετο πνευματικό άκρο και ξεκινώντας από την αρχή, ότι ο ανθρώπινος νους δεν είναι σε θέση να συλλάβει όλη την αλήθεια, ο Χριστιανισμός εδράζεται στον άκαμπτο δογματισμό, δέχεται τα πάντα μοιρολατρικά, ως θεϊκή βούληση (θέλημα Κυρίου), απεχθάνεται την πνευματική διερεύνηση και κυριολεκτικά μισεί την Φιλοσοφία.

Δεν θα μπορούσε να υπάρξει πιο επίκαιρη αντιπροσωπευτική απόδειξη της νοοτροπίας αυτής από την ακόλουθη δήλωση του ίδιου του πρώην αρχιεπισκόπου στην εφημερίδα «Ελευθεροτυπία» (25.9.2000), όπου κατέκρινε ακόμα και το «σκέπτομαι, άρα υπάρχω» του Καρτέσιου. Θαυμάστε προοδευτική σκέψη και ιστορικό βάθος στην αιτιολόγηση των πολέμων:

«...Αυτό το ρήμα [εννοεί το σκέπτομαι, άρα υπάρχω] εφαρμόστηκε στην Ευρώπη και έκαμε την Ευρώπη να υποταχθεί στη λεγόμενη νοησιαρχία, να είναι δηλαδή το ανθρώπινο λογικό πάρα πάνω από ο,τι υπάρχει στον κόσμο. Από αυτό γεννήθηκε ο Ορθολογισμός και από τον Ορθολογισμό γεννήθηκε η απιστία στον Θεό, και αυτή η απιστία είναι εκείνη, που γέννησε τους πολέμους...»

Δημόσια αποκήρυξη του Ορθολογισμού τον 21ο αιώνα! Η πεμπτουσία του αρχαιοελληνικού διαλογισμού επικρίνεται δημόσια 2.500 χρόνια μετά. Εάν αυτά λέγωνται με τόση άνεση σήμερα, σκεφθήτε τι λεγόταν και κυρίως τι γινόταν παλαιότερα. Σε τι σκοτάδι ζήσανε τόσες γενεές Ελλήνων, και όχι μόνο. Μετά από αυτή την τοποθέτηση του προκαθημένου της Εκκλησίας, ελπίζω να μην υπάρχη η παραμικρή ακόμα αμφιβολία για την πλήρη αντιδιαστολή του Ελληνικού Πνεύματος προς την χριστιανική ιδεολογία.

Όσον αφορά εξ άλλου στον τρόπο ζωής, εκεί, νομίζω, ότι υπάρχει το απύθμενο χάος. Και μόνο ο αποτροπιασμός και η απέχθεια του Χριστιανισμού προς την σεξουαλική πράξη σηματοδοτεί την αβυσσαλέα απόκλιση αυτής της θρησκείας από τον αρχαιοελληνικό τρόπο ζωής. Έναν τρόπο ζωής, με τον οποίο οι πρόγονοί μας συνδύαζαν αρμονικά την πνευματικότητα με την λατρεία όλων των ανθρώπινων αισθήσεων. Οι κληρικοί του Χριστιανισμού, σύμφωνα με τα προστάγματα της θρησκείας τους, απέχουν από την σεξουαλική ζωή, θεωρώντας την μόνον ως το «μέσον» για την τεκνοποίηση και αυτό «ευαγγελίζονται» στους πιστούς τους.


Οι κοσμικές χώρες –αυτές με υψηλότερα ποσοστά άθεων και αγνωστικιστών– συγκαταλέγονται μεταξύ των πλέον σταθερών, ελεύθερων, ειρηνικών, πλούσιων και υγιών κοινωνιών.

Στο τελείως αντίθετο άκρο οι πρόγονοί μας ήθελαν -όχι μόνο οι ίδιοι, αλλά και οι ιερείς και ακόμα και οι «θεοί» τους- να διακατέχονται από όλα τα ανθρώπινα πάθη. Τέλος δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε την έμπρακτη εκδήλωση του χριστιανικού μίσους για τον Κλασικό Ελληνισμό, ενός μίσους, που εκφράστηκε απροκάλυπτα με την καταστροφή των αρχαιοελληνικών μνημείων και με το χτίσιμο των κακόγουστων εκκλησιών πάνω από τα αρχιτεκτονικά αριστουργήματα των αρχαίων ναών.

Όχι λοιπόν μόνο ασύμβατος και αντικρουόμενος, αλλά και ο πιο λυσσαλέος πολέμιος του Ελληνισμού τα τελευταία 2.000 χρόνια υπήρξε ο Χριστιανισμός.


Ανιστόρητες ανοησίες τα περί Ελληνοχριστιανισμού

Παρ’ όλα αυτά σήμερα εξακολουθεί να διδάσκεται το σχετικά πρόσφατο ιστορικό μόρφωμα του αποκαλούμενου Ελληνοχριστιανισμού. Ένα ιδεολόγημα, το οποίο ξεκίνησε λίγο μετά το 1800, για να αποτελέσει την «επιστημονική» στήριξη της «Μεγάλης Ιδέας» του Νεώτερου Ελληνισμού. Πρόκειται για ένα ιδεολόγημα, με κυριώτερο σύγχρονο εκφραστή του τον ιστορικό Κων. Παπαρρηγόπουλο, και το οποίο αποσκοπεί στην οικειοποίηση του βυζαντινισμού και την θεώρησή του ως δήθεν κοιτίδας της νεώτερης Ελλάδος. Ήταν άλλη μία έντεχνη προσπάθεια, η οποία εν πολλοίς δυστυχώς καρποφόρησε, να αποκοπεί η Νεώτερη Ελλάδα από τις ρίζες της.

Χίλιες φορές καλύτερα να αποδεχτείς ένα ιστορικό κενό, παρά να προσπαθείς να το καλύψεις με ανιστόρητες ανοησίες. Σε τελευταία ανάλυση, γιατί πρέπει να χρεωθεί η Ελλάδα μία κληρονομημένη Ρωμαϊκή και διαρκώς φθίνουσα Αυτοκρατορία, της οποίας το μεγαλύτερο επίτευγμα, μετά τις ίντριγκες, τις δολοπλοκίες και τις δολοφονίες, ήταν ο ευνουχισμός του ανθρώπινου πνεύματος;

Τα περί Ελλήνων αυτοκρατόρων είναι σαφώς μυθεύματα, αν αναγνωρίσουμε ότι από τους 89 αυτοκράτορες, που συνολικά βασίλεψαν, μόνο δύο έως τρεις μπορούν να θεωρηθούν ελληνικής καταγωγής. Τον μοναδικό δε φιλέλληνα αυτοκράτορα η Εκκλησία τον ονόμασε Παραβάτη.

Έχοντας όμως η Εκκλησία εξασφαλίσει με αυτές τις θεωρίες τα ψευδοερείσματά της, πέρασε στον επόμενο και ακόμη πιο εξωφρενικό μύθο, αυτόν της... διατήρησης του Ελληνισμού κατά την διάρκεια της οθωμανικής κυριαρχίας. Αυτοί, που υπήρξαν οι άμεσοι συνεργάτες και τοποτηρητές των Οθωμανών, αυτοί που επί 400 χρόνια πλούτιζαν εις βάρος των Ελλήνων και αυτοί που λυσσαλέα εναντιώθηκαν στην Επανάσταση του 1821, έπεισαν τον αναλφάβητο νεοαπελευθερωμένο λαό ότι... διαφύλαξαν τον Ελληνισμό. Αβυσσαλέο θράσος!

Ανεξάρτητα όμως απ’ όλα αυτά, έχει τελείως διαφορετική βαρύτητα και σημασία η αντίθεση και απόκλιση του Ελληνισμού από τον Χριστιανισμό ή το Βυζάντιο και είναι τελείως διαφορετικής σκοπιμότητας η ανοχή της σύγχρονης Ελληνικής Πολιτείας στο θράσος και στην αναισχυντία του Κλήρου να διαβάζει, σήμερα, από το βήμα της εκκλησίας, αναθεματισμούς κατά του Ελληνισμού και μάλιστα παρουσία των σταυροκοπούμενων πολιτειακών Αρχών, κάθε αποκαλούμενη «Κυριακή της Ορθοδοξίας».(Διαβάστε το άρθρο: "Ο ανθελληνισμός των Εκκλησιαστικών ψαλμών")

Άλλο θέμα οι φιλοσοφικές και ιστορικές διαφωνίες και τελείως άλλο η έλλειψη στοιχειώδους αγωγής και σεβασμού των εκπροσώπων μιας Ιουδαϊκής θρησκείας, η οποία στο κάτω κάτω καλά θα κάνει να συνειδητοποιήσει, ότι σε αυτή την χώρα λάθρα φιλοξενείται. Και από μεν τον Χριστιανισμό, ο οποίος επιβλήθηκε με βία και μοχθηρότητα, δεν έχω απαιτήσεις. Αυτή όμως η μικρόψυχη και ψηφοκινούμενη Ελληνική Πολιτεία κάπου θα πρέπει να ορθώσει το, έστω και ασήμαντο, ανάστημά της χάριν και μόνο της εθνικής αξιοπρέπειας.



Ναύαρχος Αντώνιος Αντωνιάδης
Επίτιμος Αρχηγός Γ.Ε.Ν.

Απόσπασμα από το βιβλίο του «Κρεμώντας τη στολή», εκδ. «Κάκτος», Αθήνα, 2008.
Mοιραστείτε το:




33 σχόλια:

  1. μπραβο ναυαρχε!!!!!!!!!! χιλιες φορες μπραβο!!!!! γνωστα ολα αυτα αλλα καλο ειναι να επαναλαμβανονται........
    με τιμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. «...Αυτό το ρήμα [εννοεί το σκέπτομαι, άρα υπάρχω] εφαρμόστηκε στην Ευρώπη και έκαμε την Ευρώπη να υποταχθεί στη λεγόμενη νοησιαρχία, να είναι δηλαδή το ανθρώπινο λογικό πάρα πάνω από ο,τι υπάρχει στον κόσμο.."

    ΟΛΟ όμως και κάτι θα πρέπει εγγίζει η προσέγγιση αυτή, από τι στιγμή που ο ΑΤΟΜΙΚΙΣΤΙΚΟΣ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ (ή μιας μερίδας που έχουν την δύναμη να επιβάλουν) λειτουργούν σαν να είναι δηλαδή το ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΑΤΟΜΙΚΙΣΤΙΚΟ ανθρώπινο λογικό πάρα πάνω από ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ που υπάρχει στον κόσμο.
    ΙΡΑΚ ΤΥΝΙΣΙΑ ΑΙΓΥΠΤΟΣ ΠΑΛΑΙΤΙΝΗ ΕΛΛΑΔΑ!

    "...Από αυτό γεννήθηκε ο Ορθολογισμός και από τον Ορθολογισμό γεννήθηκε η απιστία στον Θεό, και αυτή η απιστία είναι εκείνη, που γέννησε τους πολέμους...»

    ΑΛΛΑ και εν ΕΙΡΗΝΗ το Πλιάτσικο της ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ της ΕΚΚΛΣΙΑΣ του ΔΗΜΟΥ, λ.χ. Σκύρος με τα ιδιωτικά νησιά του ΑΤΟΜΙΚΙΣΤΙΚΟΥ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΥ που ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΙ "πέλεκυς" της διαπλοκής αλλήλους μοιράζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ναυαρχος με αρχιδια , οχι αρχιδια ναυαρχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΑΝ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ KANOYME ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΕ ΑΓΑΠΗ,,ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΟΚΥΘΙΑ!!!!!ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ...ΔΕΝ ΣΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΗΡΑΝΕ ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΜΕ.ΙΣΑ ΙΣΑ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΘΑ ΛΙΘΟΒΟΛΟΥΣΑΜΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ!! ΕΛΕΟΣ!! ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι απανταχού θρησκείες είναι υπεύθυνες για τα δεινά της ανθρωπότητας. Καλλιεργούν μίσος και ελιτισμό. Όσοι βαυκαλίζονται με τις διδαχές του Ιησού, ας ρίξουν και μια ματιά στην Παλαιά Διαθήκη μπας και ανοίξουν τα μάτια τους.

      Διαγραφή
  5. Προφανώς και δεν έχεις βγεί ποτέ απο την Ελλάδα να δείς τις συνέπειες των θρησκειών όταν αυτές έχουν επιρροή στην πολιτική του Κράτους. Εκτός και αν νομίζεις οτι εσυ διάλεξες την σωστή θρησκεία και όλες οι άλλες είναι παραμύθια. Μόνο εσυ ξέρεις την αλήθεια δηλαδή.

    Οταν εσείς οι ίδιοι είστε αυτοί που έχετε διαιρεθεί σε 20 διαφορετικά παρακλάδια τα οποία το ένα πολεμάει το άλλο, τότε μην περιμένετε απο τους άλλους να σας πάρουν στα σοβαρά. Μια χαρά τα λέει ο Ναύαρχος και σε όποιον αρέσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι απόψεις του φιλόσοφου κ.Στέλιου Ράμφου για το θέμα οι οποίες με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο:
    http://www.youtube.com/watch?v=TZMFZPvZCZo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο Ναύαρχε! Δεν διαφωνώ σε κάτι με αυτά που λέει. Καλά θα κάνουμε να τα συνειδητοποιήσουμε αυτά επιτέλους, στον 21ο αιώνα που ζούμε και να αφήσουν τις δεισιδαίμονες του Μεσαίωνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φρενοκομείον

    -Επατρίδης ο ζάπλουτος Ζωρζής, (προ)-τελευτήσας
    κατέλειπεν κληροδότημα, προς ίδρυσιν φρενοκομείου!
    Ούτως, σφόδρα επεθύμει!

    Αντιληφθείς εγκαίρως, ο αείμνηστος καί αξιομακάριστος α-δελφός ημών,
    ό,τι ο ναιμεναλλανεοέλλην εστί, κατά Ζαμπέλιον, έλληνoχριστιανός,
    καί εν τω άμα, ούτε έλλην εστί μήτε χριστιανός,
    καί συνεπώς εστί ουβραίος χριστιανός, κατά τάς γραφάς!
    ήγουν υβρίδιον καί παράφρων, άνευ ταυτότητος..
    διά τούτο προς αυτούς, τούτον το φρενοκομείον κατέλειπεν.

    Και ούτοι, οι Αθηναίοι χατζηναιμεναλλανεοέλληνες,
    εν σωτηρίω έτει 1887, μετά συμβατικής χριστιανικής χρονολογήσεως,
    προς απόδειξιν των λόγων,
    καί σφοδράς επιθυμίας του μεγίστου ευπατρίδη χορηγού το αληθές,
    άνωθεν του τεμένους του Δαφναίου Απόλλωνος,
    - οίου εν τω άμα προ καιρού άνω της τέφρας τών ερειπίων του,
    ήγειρον την μονήν ανεράστων, ανοργασμικών, Δαφνίου -
    προσελθόντες ωκοδόμησαν δρομοκαϊτειον φρενοκομείον..

    ..ίνα εύρη εις το εγκαλλώπισμα τούτον
    στέγην ο μουλαρόσπορος,
    καθώς καί η πανκοίνως γνωστή ρήσις, του αποδημήσαντος
    εις κύριον προ ολίγων ετών,
    ίνα αναπαυθή εις κόλπους αμπραχαάμ,
    ετέρου μεγίστου ευπατρίδη αυτοκλήτου εθνάρχου:
    «η Ελλάς κατήντησεν ένα απέραντον φρενοκομείον».

    Θρηνεί γάρ, η γλαύξ επί των ερειπίων των Ασκληπιείων.
    Αιωνία σου η μνήμη ζάπλουτε Ζωρζή, αδελφέ ημών, ευπατρίδη.-

    Ιων ο Β’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΗΜΑΡΤΗΜΕΝΟΝ - Ευπατρίδης, τό ορθόν καί ουχί επατρίδης.)ΠΡΏΤΗ λέξις, πρώτου στίχου,πρώτης στροφής.Ιων ο Β'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΦΡΟΝΑ ΛΕΒΕΝΤΗ ΝΑΥΑΡΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτα τα λεω σε φιλους και οικογενεια και ειμαι το μαυρο προβατο εδω και χρονια!!!!! Αλλα να τα λεει ενας στρατιωτικος και μαλιστα Ναυαρχος !!! Τελικα Υπαρχει Ελπιδα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια κ.Αντωνιάδη στα κείμενά σας διάβασα τις δικές μου σκέψεις και ιδέες, σκέφθηκα ότι αυτη τη στιγμη στην Ελλαδα μας δεν υπαρχει ενα Πολ.κόμμα που εκφραζει εμας που έχουμε αυτες τις αντιλήψεις, τι θα λέγατε να ηγηθείτε εσεις;
    ένας Ελλην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τεράστιος Έλληνας ο κ.Αντωνιάδης. Μπράβο στον Ναύαρχο και σε όσους μεσα στον Ελληνικό στρατό συνεχίζουν να σκέφτονται Ελληνικά και να φυλάνε Θερμοπύλες απο την λαίλαπα της Θεοκρατίας στην Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εύστοχος, εμπεριστατωμένος και τεκμηριωμένος. Εύγε Ναύαρχε! Ωστόσο, δεν θα έπρεπε να σας αφήσουν να αποστρατευτείτε, διότι κάλλιστα θα έπρεπε να διδάσκετε στις πολεμικές σχολές καταναγκαστικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μιλατε καποιοι για δεισιδαιμονιες αλλα για σκεφτειτε οτι το 2011 ο καθενα ςεχει τον αστρολογο του και οτι γεμισαν οι εκπομπες απο αστρολογους και μελλοντολογους κατα τα αλλα ειμαστε προοδευτικοι και ονομαζουμε καποια φαινομενα υπερφυσικα ενω αντιδρουμε στα θαυματα η η στην πιστη.
    καημενε ναυαρχε εαν δεν θα ηταν καποιοι που πολεμησαν για την πιστη την αγια και την ελευθερια δεν θα ησουν ναυαρχος να λες αρλουμπες εκ του ασφαλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανωνυμε @27 Νοεμβρίου 2011 10:42 μ.μ.

    Για την Ελλαδα πολέμησαν εξυπνάκια. Ναι ήταν Χριστιανοι στο θρήσκευμα και οι Τούρκοι Μουσουλμάνοι αλλά η Ελλάδα ήταν σκλαβωμένη ,όχι ο Χριστιανισμός. Και οι Ήρωες αυτοί με "Ή" κεφαλαίο, έμειναν στην αιωνιότητα σαν ΕΛΛΗΝΕΣ αγωνιστές κατα της Τουρκοκρατίας. Όχι σαν Χριστιανοί κατά του Μουσουλμανισμού... Θες μηπως να σου θυμίσω ποιοι καθυστερούσαν την επανάσταση και αφόριζαν του ήρωες του '21? Ή ποιοι έλεγαν οτι ο Θεός έστειλε τον Τούρκο για να μας φυλάει? Αντε που έχετε μια καραμέλα και την πιπιλάτε όλη την ώρα ανιστόρητοι.

    Συγνώμη Ελληνικό Αρχείο για τον επιθετικό μου τόνο, αλλα δεν αντέχω να ακούω άλλο τους λάτρες του Ισαάκ και του Αβραάμ να μιλάνε για Ελλάδα και επανάσταση. Έλεος πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλά τα συγχαρητήρια μου για την απάντηση σου στους ανιστόρητους.....

      Διαγραφή
  17. ΑΝΩΝΥΜΕ 27 ΝΟΕΝΒΡΙΟΥ 2011 11:03

    ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ
    ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ ΘΕΛΕΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ
    ΕΑΝ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΝΑΝ ΞΕΝΟ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΤΗΝ ΤΑΥΤΗΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ! Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΒΛΑΠΤΕΙ ΚΑΙ ΕΝΟΧΛΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο χριστός βλάπτει. Σε αυτό θα συμφωνήσω με 1000.

      Διαγραφή
  18. Κανενας Χριστος δεν βλάπτει και ενοχλεί και ουτε είπα κάτι τέτοιο. Σταμάτα την βάζεις λόγια στο στόμα μου. Το μετέπειτα Χριστιανικο δόγμα είναι αυτό που κατέστρεψε την Ελλάδα, όχι ο Χριστός σαν ένας ρήτορας, ή φιλόσοφος. Εκτός και αν πρότεινε ο Χριστός να δημιουργηθεί δόγμα με το όνομα Χριστιανισμός και στην συνέχεια για 1000 χρόνια να ρίξει την ανθρωπότητα στο σκοτάδι. Επειδή προφανώς δεν έχεις βγεί ποτέ απο την Ελλάδα και δεν εχει ιδέα για τι μιλάς, να σου πώ εγώ που ζώ 10 χρόνια στην Νεα Υόρκη και έχω μιλήσει με εκατοντάδες καθηγητές και ακαδημαϊκούς οτι κανείς απο αυτούς δεν θαυμάζουν την Ελλάδα για τους Τσιφτετελληνες ρωμιούς της, αλλα για τον πολιτισμό και τα ιδανικά που έδωσαν στην ανθρωπότητα οι Αρχαιοι Έλληνες, όχι οι Τουρκοπαπάδες. Σοβαρέψου σε παρακαλώ και καταλαβε οτι ζείς σε μία χώρα που έχει πάνω απο 5000 χρόνια ιστορίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ Ανώνυμος 2 Φεβρουαρίου 2011 1:04 μ.μ.

    ‘’ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΑΝ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ KANOYME ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΕ ΑΓΑΠΗ,,ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΟΚΥΘΙΑ!!!!!ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ...ΔΕΝ ΣΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΗΡΑΝΕ ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΜΕ …’’


    Δηλαδή η Αγάπη είναι χριστιανική εφεύρεση; (!) Μην τρελαθούμε τελείως.


    Ο τρέλα του χριστιανισμού κακοποιεί το ανθρώπινο μυαλό, πρόκειται περί παράνοιας με περιτύλιγμα … Αγάπης. Κοιτάξτε τις πιο βαθύτατα θρησκευόμενες κοινωνίες σε τι μαύρο χάλι πνευματικό και κοινωνικό βρίσκονται, τυχαίο; Δεν νομίζω.

    Όσο αφορά τα … ιερατεία, απλώς κάντε μια έρευνα Πόθεν Έσχες για να δείτε τι πλούτο έχουν συσσωρεύσει από τα ποίμνια και όχι μόνο, πάντα με … Αγάπη.
    Α ναι, η ύπαρξη θρησκευτικών ποιμένων προϋποθέτει την ύπαρξη ... πιστών προβάτων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχαρητήρια για την παρρησία λόγου και για τον μη φόβο των "ιουδαίων"!!

    Πάραυτα για ποιο ανθρωπισμό μιλάμε...των αναπτυγμένων ανεξήθρησκων κρατών;; Απέναντί σε ποιους; Μήπως στην Αφρική, μήπως στην Ινδία,μήπως στους γηγενείς της Αυστραλίας, μήπως στους εποίκους τους, μήπως στην Αργεντινή, μήπως σε οποιαδήποτε τριτοκοσμική χώρα, ή μήπως στην Ελλάδα;;

    Μάλλον στους ομοίους δείχνουν τον ανθρωπισμό τους και το "ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΝΕΥΜΑ"... μη ξεχνάμε ότι αυτές οι χώρες ΕΥΗΜΕΡΟΥΝ σε βάρος των υπόλοιπων χωρών που δεν ευημερούν!!!
    Αυτό είναι το κόστος της "ΕΥΗΜΕΡΙΑΣ" τους..

    Άρα ευτυχώς που υπάρχει και ο θεός να στηρίξουν κάπου τις ελπίδες τους και οι υπόλοιποι...γιατί αυτές οι χώρες δε θα νοιάστηκαν ποτέ!!!
    Άρα ποιον βολεύουν οι θρησκείες;;;
    Ποιος θα θυσιάσει την ευημερία του για να μεταδώσει τις φιλοσοφίες του και το ελεύθερο πνεύμα;;

    Και συγνώμη δηλ, από την μεταπολίτευση και μετά που το Ελληνικό κράτος προσπαθεί να απεκδιθεί την θεοκρατία κ την εξουσία της Εκκλησίας...
    ..που φάνηκαν οι προσπάθειές του να διατηρίσει τον ελληνικό πολιτισμό...
    στο γεγονός ότι κατήργησε τα αρχαία ελληνικα ή διδάσκονται με τέτοιον τρόπο που γίνονται μισητά από τα παιδιά...
    στο γεγονός ότι στα σχολεία δεν μαθαίνουνε ιστορία και παραδόσεις τα παιδιά και είναι ως επι τω πλείστων αγεωγράφητα...

    Που βρίσκεται τέλος πάντων το αρχαίοελληνικό αθάνατο πνεύμα του αθεϊστικου κράτους;;

    Που βρίσκεται αυτό το αρχαιοελληνικό πνεύμα στους πολιτικούς και τους ανθρώπους που λαμβάνουν αποφάσεις σε αυτή τη χώρα;;;;Ή κ σε εσάς κΑντωνιάδη;;

    Μήπως και τώρα η Εκκλησία δεν είναι αυτή που είναι θεματοφύλακας της αρχαιοελληνικής γλώσσας των παραδόσεων και της φιλοσοφίας;;;
    Προς θύμισιν επιλεγμένοι αρχαίοι φιλόσοφοι θεωρούνται π.Χ. άγιοι, με την έννοια είπαν αλήθειες που συχνοτίζονται και συμπληρώνουν το παζλ της πίστης..

    Η εκκλησία δεν διδάσκει επουδενί ότι το σεξ είναι αποκλειστικά και μόνον για τεκνογονία..
    Ο έρωτας είναι κοινωνία προσώπων και το σεξ είναι συνέπεια, απαύγασμα και ολοκλήρωση της κοινωνίας αυτής... είναι η επικοινωνία των σωμάτων...
    Η πίστη έχει την ανάγκη της φιλοσοφίας....δεν είναι δυνατόν να βάζουμε στεγανά σε έννοιες και όρους που συγγενεύουν και αλληλοσυμπληρώνονται...συγνώμη μάλλον είναι δυνατόν!!! Ίσως δεν είναι "όμορφο", είναι η σωστή λέξη.

    Που βρίσκεται αυτή η "πνευματική, ντεμέκ αθειστική" κοινωνία που προβάλει κάτι τέτοιο...μάλλον προωθηση του στεγνού και ανέραστου σεξ είναι!!
    Παρακαλώ διαψεύστε με κάπως..


    Και πως ευνουχίζεται έτσι την έμφυτη πνευματική ροπή και το δικαίωμα των ανθρώπων να φιλοσοφούν και να αναζητούν την αλήθεια στη θρησκεία;;;;
    Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι είχαν τουλάχιστον 12 θεούς....
    Δηλ πως συνδύασαν την έμφυτη πνευματική ροπή στην Φιλοσοφία, τον Ορθολογισμό και τον Φιλελευθερισμό με τους 12 θεούς του Ολύμπου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Προς Ανώνυμος 9 Μαρτίου 2012 12:49 μ.μ.

    Περί 'φιλελληνισμού' εκκλησίας και χριστιανισμού¨

    'ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΗ'' ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ, ''ΑΓΙΟΙ'' ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΙΣΕΛΛΗΝΕΣ

    http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2011/06/blog-post_25.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι να πω γι αυτά...ο καθένας είναι ελεύθερος να ερμηνεύει κατά το δοκούν!!

    Να ψάξω να βρω αντικειμενική αλήθεια;; Δε νομίζω!! Το θέμα είναι εσύ τι άποψη έχεις, όχι οι άγνωστοι μπλόγκερς.

    Αν θέλεις να βρεις αρνητικά, υπάρχουν ούτως ή άλλως..ο καθένας επιλέγει ότι τον βολεύει!!

    Εναλλακτικά θα ψάξει θα ρωτήσει και θα διασταυρώσει...όποιος ενδιαφέρεται και δεν είναι απλά αδιάφορος ή κακεντρεχής ή χαιρέκακος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Προς Ανώνυμος 10 Μαρτίου 2012 2:11 μ.μ.

    ''Αν θέλεις να βρεις αρνητικά, υπάρχουν ούτως ή άλλως..ο καθένας επιλέγει ότι τον βολεύει!!''

    Ακριβώς αυτό είναι το θέμα, ότι δηλαδή ΔΕΝ επιλέγεις ότι σε βολεύει! Η θρησκευτική τρέλα φυτεύεται στα παιδικά μυαλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εαν το θέτεται ως γενική διαπίστωση ίσως δεν είναι λαθεμένη σε κάποιο βαθμό..

    Πολλά τρελά πράγματα και τρόποι σκέψεις φυτεύονται στα παιδικά μυαλά και μπορεί να μην είναι θρησκευτικά...

    Η ορθοδοξη εκκλησία δεν κυνηγάει κανένα με τον βούρδουλα και δεν υποχρεώνει κανέναν για τίποτα...
    όποιος θέλει πηγαίνει στην εκκλησία, όποιος δε θέλει δεν πηγαίνει...δεν ελέγχει ποιος μπήκε ή δεν μπήκε στο ναό...
    ..ούτε κρατάει λίστες με ονόματα!!

    Ούτε ελέγχει ποιος πιστεύει και δε πιστεύει ή τι πιστεύει...

    Ποίμνιο είναι οι άνθρωποι που ελεύθερα επέλεξαν να ακούσουν και να ακολουθήσουν τη διδασκαλία της εκκλησίας...δεν τους πίεσε κανένας!!

    Ορισμένοι μπορεί να γεννήθηκαν σε θρησκευόμενη οικογένεια και να μην γούσταραν, αυτό δεν είναι κάτι που το ελέγχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Προς Ανώνυμος 11 Μαρτίου 2012 12:52 π.μ.

    ''Η ορθοδοξη εκκλησία δεν κυνηγάει κανένα με τον βούρδουλα και δεν υποχρεώνει κανέναν για τίποτα...
    όποιος θέλει πηγαίνει στην εκκλησία, όποιος δε θέλει δεν πηγαίνει...δεν ελέγχει ποιος μπήκε ή δεν μπήκε στο ναό...
    ..ούτε κρατάει λίστες με ονόματα!!,,

    Η διδασκαλία της εκκλησίας ασκεί πνευματική τρομοκρατία. Σε πιο παλιά χρόνια αυτή η 'διδασκαλία' μεταδόθηκε και επικράτησε σε μεγάλο βαθμό δια της βίας, δολοφονιών και εγκλημάτων. Σήμερα διαδίδεται και συντηρείται δόλια και ύπουλα μέσω της 'παιδείας'. Τα σχολεία λειτουργούν σαν φυτώρια ανελεύθερων και διανοητικά και συναισθηματικά τραυματισμένων ανθρώπων, ξέρουν καλά τα ιερατεία τι κάνουν για να ασκήσουν παρά φύσει εξουσία, ο δόλος και η αθλιότητα έχουν χριστεί ... αγιότητα!

    ''Ποίμνιο είναι οι άνθρωποι που ελεύθερα επέλεξαν να ακούσουν και να ακολουθήσουν τη διδασκαλία της εκκλησίας...δεν τους πίεσε κανένας!!,,

    Δεν έχουν επιλέξει ελεύθερα. Επίσης, θρησκευτικά ποίμνια και ελεύθεροι άνθρωποι είναι έννοιες αντιφατικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ποιας παιδείας... το κράτος έχει υποβαθμίσει τα θρησκευτικά από την παιδεία και εδώ και χρόνια προσπαθεί να τα καταργήσει.. ας όψονται τα εργασιακά δικαιώματα των χιλιάδων συνδικαλιστών θεολόγων...χεχε γκαντεμιά, αλλά αυτά είναι τα τυπικά!!

    Στην ουσία όμως ποιος καθηγητής είναι όντως χριστιανός, και ποιος θεολόγος δεν παραδίδει επειδή απλά είναι υποχρεωμένος..
    Οι καθηγητές στο σύνολό τους είναι επαγγελματίες κ συνδικαλιστές,
    κανένας δε πονάει τα παιδιά,
    μεγάλο μέρος είναι απλά να περνάει η ώρα και να πέφτει το μεροκάματο...και μιλάμε για οργανωμένα φυτώρια από την εκκλησία;;

    Φυτώρια ανελεύθερων και διανοητιων κ συναισθηματικά τραυμτισμένων ανθρώπων συμφωνώ ότι είναι αλλά εξαιτίας αυτής της αδιαφορίας των εκπαιδευτικών και ίσως των οικογενιών..

    Ωστόσο δεν διαφωνώ, όλα είναι δίκοπο μαχαίρι και ο θρησκευτικός φανατισμός έχει αποβεί μοιραίος..
    Το μαχαίρι είναι εργαλείο για να κόψει κάποιος το ψωμί, μπορεί όμως να σφάξεις και άνθρωπο..
    Ο καθένας έχει την ελευθερία και την ευθύνη των πράξεών του, φαντάζομαι.
    Ο άνθρωπος είναι ικανός να εκμεταλλευτεί οτιδήποτε για επιτύχει τα θέλω του και τους σκοτεινούς σκοπούς του!!

    Άρα αφού μιλάμε για πνευματική ελευθερία, γιατί αυτός που γεννήθηκε και βαπτίστηκε χριστιανός (εξαιτίας εξωτερικών συνθηκών) να μην έχει δικαίωμα έστω να ακούσει για τον χριστιανισμό;;
    Που είναι η ελευθερία σε αυτό;;
    Πάντως έχει ενδιαφέρον διότι μιλάτε σαν οι έλληνες να είναι πολύ φανατισμένοι χριστιανοί.. θα έλεγα ότι μεγάλο ποσοστό είναι από επιφανειακό ως πλήρως αδιάφορο..χριστούγεννα κ πάσχα με το ζόρι..
    και απλά ορισμένοι άνθρωποι (όπως το μπλογκ που ανεβάσατε) ασχολούνται με κάτι με το οποίο δε συμφωνούν...αρκετά χαριτωμένη απασχόληση!!
    Που είναι η ελευθερία σε αυτό;;

    Ο καθένας επιλέγει ελεύθερα!! αν θα είναι χριστιανός 12θεϊδτής ιεχωβάς ή άθεος!!
    Ακόμα και ο άθεος ακολουθεί κάποιους κανόνες που έχει ορίσει ο ίδιος για τον εαυτό του!!
    Ο ορθόδοξός απλά παύει να είναι χριστιανός,τι περισσότερο;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μία ερώτηση απλή να κάνω στους θεούσους και θεούσες...ΠΟΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑ ΒΟΗΘΗΣΕ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΟΙΤΑΛΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ;;;;;ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΤΡΑΤΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΒΟΗΘΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ''Προς Stavros Athas
    8 Νοεμβρίου 2012 11:09 π.μ.''

    Μην το ψάχνεις φίλε, με αυτούς τους διαταραγμένους των θρησκειών, με ράσα ή χωρίς, δεν βρίσκεις άκρη, πρόκειται περί παραφροσύνης μέσω της οποίας τα διάφορα ρασοφόρα ερπετοειδή ιερατεία αρμέγουν τα αποβλακωμένα ποίμνια, πολύ χρήμα (και ψήφοι) ... με αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Συνεχίζω (Ο ίδιος Ανώνυμος : 9 Νοεμβρίου 2012 12:46 π.μ.)

    Και κάποιες ερώτησεις :

    Γιατί δεν γίνεται Κρατικός Έλεγχος για το Πόθεν Έσχες των ιερατείων, από πού μάζεψαν όλο αυτό το χρήμα, πως θησαύρισαν σε τέτοιο βαθμό αν δεν πρόκειται για άρμεγμα των ποιμνίων;

    Γιατί δεν γίνονται συγκεκριμένες και ακριβείς αναφορές στα ΜΜΕ για τα περιουσιακά στοιχεία της εκκλησίας;

    Τι είχε πει για τα ιερατεία και τους πλουτακράτες/εκμεταλευτές της εποχής του ο Χριστός;
    Ο Χριστός δεν ίδρυσε καμία θρησκεία για να θησαυρίζουν διάφοροι εις το όνομα της, έτσι δεν είναι;

    Τι ακριβώς νόημα έχει αυτό το πράγμα που λέγεται … εκκλησία;

    Και μια διευκρίνιση, όταν γράφω ‘ιερατεία’ εννοώ κυρίως τα επίσημα ιερατεία και όχι διάφορους απλούς ιερείς εδώ και κει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλούμε πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια
τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται. Ευχαριστούμε.
Πατήστε εδώ για μετατροπή απο Greeklish σε Ελληνικά

 
Copyright © 2010-2013. Ελληνικό Αρχείο - All Rights Reserved | Designed by Graphopoly Designs